פיגוע ירי ודקירה בתחנה המרכזית בבאר שבע • חייל צה"ל נרצח ועוד 9 נפצעו

    קובי פינקלר, שלמה ריזל, בנצי לייזרוביץ 10 Comment on פיגוע ירי ודקירה בתחנה המרכזית בבאר שבע • חייל צה"ל נרצח ועוד 9 נפצעו
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פיגוע בבירת הנגב: צעיר ישראלי נרצח ולפחות תשעה בני אדם נוספים נפצעו הערב לאחר שמחבל פתח באש ודקר עוברי אורח בתחנה המרכזית בבאר שבע. מאבטחים וכוחות ביטחון במקום הגיבו בירי וחיסלו אותו.

    מחבל חמוש באקדח ובסכין הצליח להיכנס לתחנה המרכזית בבאר שבע, ירה בחייל ורצח אותו. הוא חטף את רובה ה-M-16 של החייל, ירה ופצע תשעה נוספים. המחבל חוסל ביריות ושוטרי מג"ב ויס"מ ירו גם באזרח זר שנקלע למקום ופצעו אותו קשה מאוד.

    פינוי המחבל מהזירה

    פינוי המחבל מהזירה

    סגן מנהל מרחב נגב במד"א גדי אבוחצירה שהגיע למקום סיפר כי "בתוך התחנה המרכזית הבחנו בפצועים ששכבו לאורך כ 30 מטר, כולם בשנות ה 20 המאוחרות. הגענו למקום עם כוחות גדולים והתפרסנו בשטח התחנה המרכזית לסרוק אחר הנפגעים, ערכו מיון ראשוני והענקנו לפצועים טיפול רפואי מציל חיים. שניים מהם סבלו מפצעי ירי בפלג גופם העליון, הם היו מחוסרי הכרה והוגדרו בשטח במצב אנוש, 4 הפצועים שנפגעו באורח בינוני היו בהכרה מלאה וסבלו מפצעי ירי בפלג גופם העליון ובגפיים התחתונות, נפגעת נוספת שנפגעה באורח קל סבלה מפצעי ירי בגפיים. לאחר טיפול רפואי ראשוני בשטח פינינו את כל הפצועים לבי"ח סורוקה".

    סך הכל, באירוע נרצח ישראלי אחד, עוד 9 נפצעו, 2 במצב קשה מאוד, 2 נוספים במצב בינוני והשאר נפצעו במצב קל.

    בכיר חמאס חוסאם בדראן הגיב לפיגוע הרצחני ואמר כי "הפעולה היא תגובה טבעית להוצאות להורג שמבצעת ישראל, בדם קר. האינתיפאדה נמשכת ומסלימה עד שתשיג את מטרותיה בהרתעת הכובש וסילוקו".

    יצוין, כי האירוע מגיע לאחר יום יחסית שקט ולאחר רגיעה באירועי הטרור. כמו"כ, יש לציין, כי בשונה מרוב הפיגועים האחרונים שהתבצעו על ידי סכין, כאן מדובר באירוע שבוצע גם באמצעות ירי.



    10 תגובות

    מיין תגובות
    1. 10

      ימח שמם של המחבלים הארורים

    2. 8

      ד' ירחם לרפואת כל הנפצעים!! יש שמות?

    3. 7

      ד' ירחם! לרפואת כל הפצועים.. מישהו יודע שם? לתפילה..

    4. 6

      דיי איזה הנפחה ההרוג הוא המחבל!!!!!!!! למה להפחיד??

    5. 5

      אם ה לו ישמור עיר שוא שקד שומר

    6. 4

      ברוך שעשה לי נס!!!
      כמעט והייתי שם… בשעה הזו!!!
      ד', תודה! על חיים במתנה!

    7. 3

      צריך לחזור בתשובה ואז ה' ישמור אותנו חוץ מזה מאז שהתחילו כל בני הישיבות ללמוד ירה כמות הפיגועים בכ-80% אנחנו רואים כמה שהתורה "מגנא ומצלא" אין דבר אחר שיגן עלינו מה ראש הממשלה יכול לעשות כלום!!!!!!!!!!! לא הוא יגן עלינו ולא כושי כזה או אחר רק הקב"ה יגן עלינו.

    8. 2

      הם עוד מפנים את המחבל לבית חולים 5 כוכב שיפנו אותו לעזאזל טיפשים הרב בן ציון מוצפי כבר אמר שמחבל גם אם הוא אזוק באזיקים מצוה להטיח את ראשו ברצפה עד שיזוב ממנו דם וימות לאט לאט ביסורים !!!!!!!!!!!!!!!

    9. 1

      בסופו של דבר כמה נפצעו?